Regulamin serwisu torebkisevilla.pl

I. Informacje ogólne

Sklep internetowy www.torebkisevilla.pl prowadzony jest przez firmę:

Hurtownia Torebek Sevilla
Sylwia Gruchel
ul. Pagórkowa 190/1
43-384 Jaworze
z siedzibą:
ul. Baczyńskiego 6
35-210 Rzeszów

II. Ochrona danych osobowych

Oświadczam, że dane osobowe zgromadzone w bazie danych są wykorzystywane jedynie do realizacji zamówień dokonywanych w sklepie torebki-damskie.net i nie są w żaden inny sposób przetwarzane. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć naszego autorstwa jest niezgodne z prawem. Wszystkie zdjęcia są własnością firmy Sevilla Sylwia Gruchel i nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie oraz udostępnianie na innych stronach. To również dotyczy się kopiowania opisu przedmiotu Dz. U. 94 Nr 24 poz.83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170.

III. Ceny

Ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto, zawierają 23% podatek VAT i są w walucie polskiej PLN.

IV. Zamówienia

Aby zakupić produkt w sklepie internetowym www.torebkisevilla.pl klient musi wrzucić do koszyka wybrany produkt, wypełnić prawidłowo dane adresowe z poprawnym adresem e-mail, numerem telefonu i wysłać zamówienie. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. oraz telefonicznie w dni robocze od godz. 8.00 do 15.00. Przed złożeniem zamówienia należy skontaktować się z obsługa sklepu w celu sprawdzenia dostępności towaru. Sklep zastrzega sobie możliwość niedostępności produktu. Po potwierdzeniu dostępności towaru i jego zakupu zostanie nadana przesyłka. Przesyłki realizujemy w terminie do 3 dni przy zamówieniach w dni robocze na terenie kraju. Przesyłki zagraniczne realizowane są do 7dni roboczych. W przypadku zamówień w sobotę, niedziele lub dni świąteczne czas wysyłki zostanie wydłużony.

Do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub faktura VAT (na życzenie klienta). Sklep zastrzega sobie również prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku występowania błędów na stronach sklepu związanych z przesłaniem przez kupującego błędnych danych bądź wyświetlaniem błędnych informacji o cenach i stanie produktów.

V. Wysyłka i dostawa

Zamówienia realizujemy Pocztą Polską na terenie kraju Kurier 48:
- Płatność z góry - 12zł
- Płatność przy odbiorze - 15zł
- Odbiór osobisty – 0 zł

Poza granicami kraju cena przesyłki uzależniona jest od jej wagi. Przesyłki zagraniczne realizowane są wyłącznie do Niemiec, Słowacji i Czech.

Przesyłki Czechy, Słowacja Niemcy

Przedział wagiCzechy, SłowacjaNiemcy
0kg-5kg29 zł32 zł
5kg-6kg30 zł34 zł
6kg-7kg32 zł36 zł
7kg-8kg34 zł38 zł
8kg-9kg35 zł40 zł
9kg-10kg37 zł43 zł
10kg-11kg39 zł45 zł
11kg-12kg41 zł47 zł
12kg-13kg43 zł49 zł
13kg-14kg45 zł51 zł
14kg-15kg47 zł54 zł
15kg-16kg49 zł56 zł
16kg-17kg51 zł58 zł
17kg-18kg53 zł60 zł
18kg-19kg55 zł62 zł
19kg-20kg57 zł64 zł

VI. Sposoby płatności

Klient ma możliwość wyboru formy płatności: płatność przy odbiorze, przedpłata na konto (na przelew czekamy do 3 dni roboczych) oraz płatności elektroniczne Przelewy24.
W przypadku wyboru przedpłaty płatności można dokonać:

- bezpośrednio na rachunek bankowy (przelew zwykły)
Hurtownia Torebek Sevilla Sylwia Gruchel 
ul. Pagórkowa 1901
43-384 Jaworze
Rachunek bankowy: ING Bank Śląski  02 1050 1070 1000 0090 6911 8090
- szybka wpłata ( Przelewy24)
- wysyłka za pobraniem (płatne przy odbiorze)

VII. Zwrot produktu przez konsumenta

Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy na nasz adres. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt. W celu dokonania zwrotu należy zawiadomić mailem sevilla@op.pl lub telefonicznie sklep internetowy (tel.600102240). Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w przeciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru. Zwrócony nowy produkt nie może być uszkodzony ani używany, tzn. nie może nosić żadnych śladów użytkowania. W przypadku kiedy otrzymamy towar będzie mieć ślady użytkowania lub zniszczenia zwrot nie będzie uznany.

Zwrot towaru należy dokonać na adres: ul. Baczyńskiego 6, 35-210 Rzeszów

VIII. Wymiana

W sklepie internetowym jest możliwość wymiany towaru na inny. W terminie do 7 dni od otrzymania przesyłki. W tym celu należy zgłosić możliwość wymiany telefonicznie.

IX. Reklamacje

Warunkiem przyjęcia reklamacji jest paragon lub faktura dołączona do wyrobu. Reklamacja powinna zawierać opis usterki, imię i nazwisko reklamującego, dane kontaktowe. Kupujący pokrywa koszty odesłania paczki. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie naprawiony bądź wymieniony na towar wolny od wad. Jeżeli wymiana jest niemożliwa klient otrzyma zwrot wartości produktu, (nie obejmujący kosztów przesyłki) na konto.

W przypadku towarów wykonanych ze skór naturalnych niejednorodność struktury lica, przebarwienia są charakterystyczną cechą skóry naturalnej, a nie jej wadą. Skóra naturalna powinna być odpowiednio zabezpieczona - konserwacja.

Reklamacji nie podlegają:
- zużycia naturalnego (odpowiedniego do rodzaju użytego materiału)
- zużycie towaru w procesie użytkowania,
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, zadrapania, odbarwienia),
- uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania i konserwacji (np. przeciążenia),
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- uszkodzenia suwaków oraz elementów ozdobnych np. klamry, guziki, breloczki.

X. Gwarancja

Wszystkie zakupione towary podlegają 24 miesięcznej gwarancji producenta (2 lata). Gwarancji nie podlegają produkty poniżej ceny 30 zł, z zakładki strefa niskich cen.
Proszę zachować paragon - dowód zakupu. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem (proszę o zapoznanie się z pkt. 7 – REKLAMACJE). Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

XI. Usługi specjalne wykonywane "na życzenie Klienta".

XII. Postanowienia końcowe

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek

przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub kurierem). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: Sevilla Rzeszów


Ja/My(*) …........................................................................... niniejszym informuję/informujemy
o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów/umowy dostawy następujących produktu/umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących produktu/o świadczenie następującej usługi …........................................................................................................................................................................................................................

Data zawarcia umowy /data odbioru …..............................................................................................

Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ….................................................................................................

Adres konsumenta(-ów) ….................................................................................................................

Data......................................... Podpis konsumenta(-ów) …...........................................
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)